A horrible day....like always

Fryser, Kallsvettas, Mår illa, Halsen bränner mer än nånsin, Näsan fullproppad med snor och värst av allt...Har sån extrem huvudvärk så jag håller på att gå under, har aldrig haft såhär ont i hela mitt liv. får tårar i ögonen för att de gör så ont :(

Har haft en väldigt jobbig dag som vanligt just nu. gick upp halv8 och skulle vara i skolan 8 för att göra nationella. Går omkring hela dagen och mår dåligt men duktig som jagverkligen vill visa att jag är så stannar jag. Va till och med me på idrotten idag även fast jag hostade, synd nog så hade vi nått slags fyspass så de slutade med att jag hostade så mycket att de hände en liten olycka....gick och gjorde 2omprov istället. riktigt bra att kunna pricka av några saker från allt man har att göra.

Sen har jag bara legat hemma alldeles sjuk och ynklig.


Speak out!
Postat av: emilie

sv. ja det ska bli roligt :)



krya på dig! <3

2010-03-16 @ 21:34:07
URL: http://emiliejosefsson.blogg.se/
Postat av: becca

usch! krya på dig!



håller också på att bli sjuk, ligger och nyser som fan!



<3

2010-03-17 @ 22:35:52
URL: http://beccccus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0