bananen

sitter här hemma med hanna eller banen som jag kallar henne. Vaknade även upp hos henne på vätö. efter att jag kom hem imorse så gick jag och träffade sophi en snabbis sen kom hanna hem till mig oså satt vi o krökade lite i min klädkammare....vi tänkte dra ¨på paaaaary men inte fan är nån i norrtälje på paryhumör inte....-.-

när vi kom hem för en stund sen har miin jävla fucking moster gömt min dricka som stod i mitt rum,,,,men vi hittade den så(Y)

nu ska vi väl snacka massa skit som vanligt så hare gött biatches!





snygg kompis jag har va? kommer va svårt att hålla sig bort inatt.....;)

Speak out!
Postat av: evelina

söta bilder. diggar dem stenhårt!!

2010-03-04 @ 15:34:38
URL: http://evmano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0