EVELINA MARIA NOREN 16ÅR IDAG!

Kom till skolan och grattade evelina som fyllade år. jag hade bakat cupcakes vilket gillades starkt så de va ju kul iaf!
Hade faktiskt lektion i Centralhallen sista timmen? lite sådär konstigt om man frågar mig. menmen!
Blev en snabbis ner på stan med karro för att hitta present till evelina, men de blir en liten spontansak (alla mina planer blev krossade)
Efter de har jag gjort lite nytta hemma och faktiskt tränat, har ju sjukt ont i revbenen eftersom jag har en liten ynklig spricka men fick ta de lugnt.

Kommer kanske inte göra ett ända inlägg imorn beroende på att direkt efter skolan ska jag raka vägen hem till evelina så ska vi börja fixa och trixa hemma hos henne. sen på kvällen blir de fullt hus hemma hos henne! Inte helt fel enligt mig.


Alltid lika snygga när kamera och alkohol är inblandat (y)


Speak out!
Postat av: evelina

hahahhaa, sexig bild!! fan vad jag ser fram emot morgondagen och alla dess överraskningar ;)

2010-03-11 @ 22:41:45
URL: http://evmano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0