imorn är de ingen vanlig dag, för då är de Evellinas födelsedag

Efter en jobbig dag i skolan blev de raka vägen till doktorn. fick med mig medicin hem, få nu förhoppningsvis kommer jag kunna konsentrera mig mer i skolan och så kommer jag inte vara lika trött (kan komma hem till evelina utan att greggla i hennes soffa) (toppen). Efter de gick jag några meter och satte mig på akuten för att kolla om jag hade nått fel på mina revben som knakade sönder igår, men hon sa att de fömodligen var en spricka men att de inte kunde göra nått åt de....men om de blir värre så ska jag få smärtstillande....men hallå! jag är ingen chicken heller. jag behöver ingen jävla smärtstillande!
Sen HEEEELA dagen har jag bakat till evelina, snacka om att de tagit lång tid, och resultatet blev ju inte bättre för de. tvärt om måste jag nog säga.

hejsvejs!

Speak out!
Postat av: evelina

sv; lilla gumman, det är som sagt tanken som räknas :) känner mig väldigt mogen nu efter att ha vart 16 i 21 minuter! kram

2010-03-11 @ 00:21:04
URL: http://evmano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0