no one can realize this pain that I have right inside me. It´s indescribable!

Jag är verkligen pysykist sjuk,hela kroppen är helt bortkopplad,inget hänger ihop med nått.
Allt har gått fel och jag orkar inte göra mycket mer än att ligga hemma och tänka på vad de är jag gjorde för fel för att "gud" skulle straffa mig på dehär sättet. Jag skulle göra exakt allt för att jag slapp all denna skit.

jag kommer inte blogga fören jag känner mig frisk, de kan ta ett tag men som tur är bloggar jag ju fan inte för eran skull utan bara för att jag ska få skriva av mig, men inte äns de orkar jag så tack och hejdå.


Speak out!
Postat av: ylvi

Aw=/

2010-04-01 @ 00:26:38
Postat av: maja

finns!

2010-04-05 @ 11:02:58
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0