this day is a big day

Asså de kan ju helt ärligt inte finnas nått härligae än att vakna upp till ett nustädat hem, de luckar så gott och kännns så otrligt fräsht. Tog en lååååång dusch så att jag skulle passa in i den rena miljön tänkte jag.

Gårdagen var inte så händelserik men jag var med karro ett tag på U-huset, men jag måste tyvär vara ärlig och säga att de inte va min smak av verken film/musik/människor så jag gick en promenad i kylan hem till Evelina...vi fikade och kollade på solsidan osv. Men såklart somnar jag och vaknar vid 2 och får världens panik....jag hade nämligen precis pratat med mamma om att de ända kraven hon hade va typ att jag skulle säga vart jag var så jag skickade ett sms och sa att jag sov hos evelina men 1minut senare ångrade jag mig helt plötsligt. haha! så kan de va. så jag smög tyst ut ur ett sovande hus.
Väl hemma kunde jag inte sova så somnade väl vid halv6 kanske...inte bra alls!




Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0