whay did I did this. I have destroy everything with the stupid words I say to you

Försov mig som fan idag, så fick galen panik och flög upp ur sägen och iväg till jobbet.utan smink.utan mobil.utan tabletter OCH utan ett dugg sömn efter igår kväll/natt.
mamma va snäll och hjälpte mig så jag va klar rätt bra tid ändå.
Men för en gång skull hade jag bestämt att va där tidigt så att allt skulle va perfekt eftersom jag skulle jobba med min chef idag....Men gejen är den att jag jobbade inte med någon idag. Ingen dök upp på hela dagen så jag fick jobba själv. Fick dock lite hjälp av en väldigt generös vän, annars hade jag väl fortfarade vart kvar och städat vid den här tiden.
Var riktigt sur över allt dedär idag...ja ni måste ju fatta själva, när man först på morgonen började gråta för att man försov sig, sen kommer de ingen som jobbar med en och när man räknar kassan på kvällen så inser man att de va ganska mycket att göra (hade nog inte tid att tänka på annat än att vara "glad")

Sen kommer jag hem och då får jag reda på att resan till Turkiet i maj är avbokad! känner att denna dag är en av dom bästa i mitt liv.....Så sjukt ledsen jag är på allt just nu.
Några minuter senare kollar jag Emilie Josefssons blogg och ser horoskpet och ser dedär om "dörmresa i maj"....sitter och bölar som en liten bebis just nu.


Speak out!
Postat av: Anonym

stackars dig rebbecca!!

2010-03-15 @ 21:50:39
Postat av: svar

a, jo de är ju verkligen jättesynd om mig...

2010-03-15 @ 23:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0