"Blogg-tävling"- och tjejen med mest otur har deltagit. kanske ett pris bara för de?

Egentligen så har jag nog blivit lite konstig som ställer upp i en tävling eftersom jag inte har så vidare tur i verkan kärlek eller spel/tävlingar. Vi kan ju skylla hela min otur på dagen då jag föddes (Fredag 13) men tyvär så kunde mamma inte klämma ut mig lite tidigare. :(

Men nu har jag i alla fall deltagit i en tävling om att vinna en Bloggie.
Man skulle motivera sig varför just en själv ska vinna den (vilket inte är min starka sida) men jag kan väl säga såhär....
En blogg blir ju oftast roligare med videobloggar lite då och då, och som ni vet och ser ser så har de inte ploppat upp ett ända videoinlägg här. såååå, om jag nu skulle råka vinna så lovar jag att de kommer komma massa fina videos med allt från de mest ointresanta till de mest intresanta som kan hända i mitt liv. Bra va?

Blev inte mycket till motivering men vad ska man säga. Skulle vara kul att vinna nått användbart som gör de roligare både för mina läsare och för mig själv.

Om jag nu mot alla odds skulle vinna en snygg färgglad Bloggie så kan jag ju bara meddela alla mina nuvarande vänner där ute att jag kommer ha en ny bästis innom en snar framtid....;) men de är lugnt eftersom jag och min "Bloggie-bästis" kan dokumentera allt fint som händer oss!


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0