I-landsproblem


Jag har ett problem i livet just nu, och de är mitt jobb. Jag skulle kunna få jobb på ett annat ställe och kanske trivas mer än vad jag gör just nu. För helt ärligt trivs jag inte ett dugg med jobbet, de är inte de att de är tråkigt eller sådär men att komma till jobbet och känna sig totalt misslyckad är inte nått jag föredrar.
Blir att återigen tänka över att sluta kanske? den här gången har jag i alla fall ett nytt jobb om jag vill.

Vad tycker ni andra? ska jag stå ut med att känna mig som en bortglömd jude eller ska jag se om jag kan få nått annat?


Speak out!
Postat av: ronjja

ta det nya jobbet och ge det gamla till mig (a)

2010-05-26 @ 21:55:21
URL: http://vivirlavida.devote.se
Postat av: evelina

sv; "hud så jag längtat" vad menas med hud..? hheheheh. nejmen. bra att du är nöjd darling! kan ju dock tycka att du också kan börja uppdatera mer, om nu jag ska göra det!

2010-05-28 @ 14:55:02
URL: http://evmano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0