I walking on sunsine


Ska snart lyfta mitt feta arsle och vandra till Ronjja. Hon,jag,märta och bea ska ta bussen ut till "LillÖn" där lite folk redan befinnar sig därefter blir de väl en härlig kväll med massa musik och annat. tummen upp för de.
Imorn blir de en tidig buss hem för att packa de sista och sen bär de av till Arlanda och därefter är planerna att landa i Turkiet. men man vet ju aldrig om man över huve taget kommer fram.....allt kan ju hända på vägen menar jag.....

Speak out!
Postat av: Jennifer ♥

hej jag letade upp paow.se gammla inlägg om språkresor.

Hon skulle dit och jag hittade dej i kommentarerna ^^

Och nu är det så att jag jätet gärna skulle vilja åka på en språkresa men jag är så blyg och blir lätt generad osv.

Så när man har "språk lektionerna" måste man tala inför sin grupp osv ?

För jag har lite problem med det :s

men jag skulle jätte gärna vilja göra detta !!

Snälla jag behöver ett svar ^^

kram :)

2010-05-13 @ 00:25:10
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0