shake that ass bitches, let me see what you go, so shake that ass bitches

Nu är jag pigg och fått en del gjort på uppsatsen men ger tyvär upp för de är väldigt kalt här ute och jag kan ändå inte plugga inne.

Helgen har bjudigt på mycket fina saker.
Fredagen blev slapp hemma på grund av sömnbrist, fast på kvällen tog vi oss ut till karros partyÖ, så sant som de är sagt så är de nog den mest fartfyllda ön i stockholms skärgård ;) niiiice!
Där fick jag en fin överraskning som kanske vissa tyckte var lite pinsam, men riktigt gullig!
Senare blev de massa olika påhittade lekar och sen gav vi oss ut på farligt vatten men en åra i varsin hand eftersom vår IQ inte räcker så pass långt att vi kan få igång en motor (haha) men räddaren i nöden kom sen på bryggan så vi kunde använda motorn tillbaka i alla fall. Och jag säger bara de att turen måste vart på vår sida den kvällen eftersom vi körde ungefär precis brevid en liten vacker osynlig grynna. Men vi kom iland välbehållna och då blev de väl mest lite musik och sen sängen.

Söndagen var lite mer seg (undra varför?) ;)....Docktor Becca drog igån en talkshow och efter de blev de panikslagen städning och bussresa upp till donken för att fylla tomma magar. Efter de blev Avatar huvudpersonen och vi myste galet hos karro.

Oj så ointreeseant egentiligen, men de är mest för att jag ska minnas allt en vacker dag ! he he
Bilder kommer när jag snott dom från evelinas blogg.


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0