Är man berädd att göra alla uppoffringar som väntar,eller ska man låta det vara som det är?

Alltid likaskönt att vara i Nyköping,känns som att vara lite på semester faktiskt. Besökte Karros skola och hennes klass som nästan är skrämmande lik den vi gick i förra året,haha. Har såklart träffat min finfina pojkvän också och det va på tiden kan jag tycka.
Tidigt igår kom jag och Karro tillbaka till Norrtälje. Så först blev det några välbehövda timmars kramande med kudden och täcket och efter det kom det en liten neger-Evelina som underhöll mig på kvällen. Måste ha vart väldigt snäll för jag fick till och med presenter. Kan inte klaga på mina vänner i alla fall!
Måste springa till bilen nu och åka ut till morfar för lite farsdag-firande

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0