If I could have just one wish,I would wish to wake up everyday to the sound of your breath on my neck,the warmth of your lips on my cheek,Knowing that I could never find that feeling with anyone other than you.

Hur kan man egentlligen förklara med ord hur mycket man älskar någon? Eller räcker det med ord. För hur vet man att den man säger det till tar dom orden på det allvar man menar.
Egentligen skulle jag kunna säga dom två magiska orden om och om igen, för om dom nu är så betydelsefulla så bör det inte finnas någon gräns på hur många gånger man bör säga dom. Personen jag säger det till är nämligen bland det mest betydelsefulla i mitt li.

Vad jag är pratar om så kommer alltid hans namn upp, och kanske kan omgivningen tröttna på mitt tjat, men jag bryr mig inte. Jag kan inte hjälpa att han följer med mig vart jag än befinner mig, och att det alltid är han som får samtalsämnet att låta intressant i mina öron. Jag kan faktiskt inte hjälpa att han gör mig till den jag är idag.

Varje gång jag hör bokstaven V är det som att hela jag försvinner bort till en värld utan gränser. Den egentligen så lilla betydelselösa bokstaven har helt plötsligt gjort så att mitt hjärta fortsätter slå. Tänk att en bokstav kan få min kropp att stå upp. Vad gör då alla sex bokstäver tillsammans? Dom får mig att inse vad kärlek är, ditt namn har förändrat allt!




Speak out!
Postat av: V

Älskar dig!

2010-11-05 @ 13:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0