I would give everytning I own. give up my life, my heart, my home. just to meet you once again

Jag lyckas alltid på nått sätt glömma bort bloggandet, äsch ingen skada antar jag. tänke iaf köra en snabbgenomgång av de två missade dagarna ;)

Torsdag: Spenderade några välbehövda timmar på spa. Bade i varma bubbelpolar och fick 90min behandling av allt från massage till ansiktsbehandling,riktigt skönt. Ren och fräsh åkte vi till kusinerna där jag skulle försöka mig på att klippa Idas hår. Vet inte hur det gick,men sålänge jag va kvar så grät hon inte av besvikelse i alla fall.





Fredag: Blev några timmars jobb för att sedan åka vidare till Stockholm där Karin väntade med en saknad kram. Blev lite party innan jag tyvär var tvungen att åka hem. Fick även trevligt sällskap hem av Bea,Hanna och Madde (y)

Lördag: Jobbat....

Söndag: Jobbat, sen en underhållande Karin på besök :)


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0