I look at you and my minds go on a trip

Har vart en fullspäckad helg. Direkt på fredagen när jag anlände till Karro va de dags att plocka fram festen och sen dra med sig den nånstans mitt ute i ingenstans, dock va de huuuuur mycket folk som helst där, och då menar jag hur mycket som helst, närmare 75pers i ett pyttelitet hus skulle jag tippa på. På kvällen vandrade jag omkring själv i Nyköping men hittade tillslut till Karro där Ida och jag låg och pratade om de mest konstiga sakerna, på grund av för mycket skratt vakande jag upp utan röst.....lyckat!
Igår fick jag äntligen träffa älskling som också gör mig sällskap till Stockholm. Han ser lite uttråkad ut i och för sig, så ska nog släcka ner datorn och vara lite sosial nu.



Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0