I´m nothing without you

Finns inte så många som hittat till min blogg, så vet inte om man ska be om förlåtelse för usel uppdatering. Men förlåt till dom som bryr sig i alla fall.
Gårdagens skolhändelser innehöll endast fix i salongen inför skolfot och plojfotot vi skapade, efter de blev det tåget till Täby där mor väntade på mig för en snabb shoppingrunda.guld!

Idagdå. Klassen har åstakommit massa fina långhårsuppsättningar. Vissa var fingerfärdiga och skapade riktigt fina saker. Mina fingrar har dock tagit semester och fick inte till något mästerverk.Bätter lycka nästa gång kanske....
Mitt i permanentrullningen var jag tvungen att lämna mitt uppstoppade huvud och dra till Philip för att sedan åka till Nyköping. Alltså sitter jag för tillfället i bilen med 2 grabbar och vänter på att få träffa min saknade Karro!

De va nog lite mycket text men nu har ni åter igen koll på vad jag har för mig.
hörs senare!


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0