Nu tar betteriet slut

Dendär extra vilodagen behöver jag verkligen mitt i veckan för att kunna hålla humöret uppe fram till fredag.
Idag behövdes det verkligen en dag för mig själv, känner mig lite nere och kan inte riktigt kontrolera när och var tårkanalerna ska sätta igång. Även om de är dagar som dessa man känner sig otroligt ensam och övergiven,så vill jag inget annat än att bara vara själv och slippa prata med någon.

Speak out!
Postat av: evelina

upp med hakan älskade vän!

du borde inte få vara ledsen.. jag menar, med tanke på hur mycket du ställer upp för dina vänner i alla lägen, så borde du ha den bästa möjliga karman.. ..och alltså belönas istället för att straffas.. det är iaf vad jag tycker! <3

2010-10-20 @ 22:32:44
URL: http://evmano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0