101010


Blev några fler timmar än planerat på jobber idag på grund av att Linnea inte mådde allt för bra. Men Evelina kom som en räddare och hjälpte mig städa så att jag inte skulle behöva campa bland massa flottiga hamburgare. Skulle kanske vara lite mysigt ändå? Fast nää.

Den kommande veckan kommer spenderas i Norrtälje så jag imorn ska ta mitt dockhuvud under armern och vandra ner till Hårklipparna. Där får vi se om dom orkar med att lära mig hur man blir en frisör(kan ha lite svårt att lära saker ibland) ;)

I all stress med att få fint på jobbet så lyckades jag på något sätt få min mobil att ta en liten simtur i skurhinken....Kan det ha nått att göra med att jag kom till världen Fredag den 13 tro?

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0