Will you ever answer my calls? If not,please just turn your back to me and say goodbye like you always do



Evelina höll mig trevligt sällskap på jobbet idag, blev även en skön pratstund på vägen hem, inget ovanligt sådär men alltid lika skönt att få prata om allt och ingenting med sina vänner. Väl hemma låg det man alltid fruktar över varje år, nämligen skolfotona. Blev åtminstone inte någon totalkatastrof detta år kan jag tycka. Fast om man kollar allt för mycket så finner man alltid små fel. Alltså ska jag sluta titta nu och istället ta tag i pluggandet inför morgondagens prov

Speak out!
Postat av: evelina

vilken pudding! synd att det inte blev några småkort.. för dig asså.. för nu får jag ha kvar fotot från åttan i plånboken ;)

2010-10-19 @ 19:14:55
URL: http://evmano.blogg.se/
Postat av: bea

vilken jävla snygging!

2010-10-20 @ 16:53:30
URL: http://akessonbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0