take a step back and try to see how you living your "deram"



Med en klass full av roliga brudar kan skoldagen inte bli annat än bra. Men att sitta hemma själv och tänka på allt som vart och kommer va så kan man aldrig hejda den salta vätskan som rinner i jämna mellanrum ner för min kind. Jag vet inte riktigthur jag ska hantera dessa svackor i livet som dyker upp när man minst anar det.Har faktiskt ingen aning!
Jag vill dra ut kontakten och låta allt slockna för att kanske vakna upp med ett fulladdat batteri igen.

Just nu vill jag bara krypa upp i mammas armar och vara den lilla,lilla flicka som för 16år sedan låg i hennes knä och inte visste vad som väntade henne i framtiden...


Speak out!
Postat av: ida

becca snacka med mig?

finns alltid och det vet du.

<3

2010-10-22 @ 07:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0