Är det lördag så är det!

. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - inte vet jag!
. Gillar du nån nu? - Jadå
. Vad gjorde du inatt? - Vandrade själv genom stan och sen sov.
. Och i förrgår natt? - sov
. Vad gör du innan du ska sova? - En hel del
. Kan du prata med din mamma om allt? - Finns inget jag inte pratar med henne om
. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - utan tveken
. Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej? - Blää äckligt....fast nej,klart jag blivit glad
. Choklad eller glass? - Glass
. Push-up eller T-shirtbh? - Push-up
. Stövlar eller sneakers? - Beroende på klädvalet just då
. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans

Å t t a  f a k t a
. Hemstad/ort: Norrtälje
. Hårfärg: Mörkbrun
. Längd: 1.66 eller nått sånt
. Frisyr: olika från dag till dag
. Ögonfärg: Blå/grön
. Skostorlek: 36/37
. Humör: Trött
. Vänster eller högerhänt: Höger 

-T i o s a k e r ;
D e t  d ä r  e l l e r  d e t  h ä r

. Kärlek eller pengar? - För första gången i mitt liv väljer jag faktiskt kärlek
. Vin eller öl? - Vin
. Dag eller natt? - Dag tror jag
. One night stand eller förhållande? - förhållande
. Tv eller internet? - Internet
. Pepsi eller cola? - Cola, fast gillar inget
. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Beror på humör
. Färgfoto eller svartvita? - Svartvita
. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face
.Bilddagboken eller myspace? - Bilddagboken

"H a r  d u  n å n s i n"
. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Tror inte jag smitit ut nån gång?
. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Mina dåliga dagar kan va rätt dramatiska faktiskt....
. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Vad vore livet utan misstag?
. Har du hoppat bungy jump? - Nej
. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja
. Har du nånsin ätit en hel tårta? - pallar mycket, men skulle nog aldrig sluta spy om jag åt de!
. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Kanske (a)
. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej
. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Ja
. Har du nånsin fått utegångsförbud? - En gång, och de va ett jävla bra tag sen
. Har du nånsin tyckt att världen suger? - sometimes

T i o  K ä n s l o r
. Saknar du någon just nu? - Aa
. Är du glad? - Helt okej
. Är du fundersam? - De är jag alltid
. Är du uttråkad? - Ja&nej
. Är du tysk? - nej
. Är du italienare? - Nej
. Är du finsk?- nej
. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Har aldrig varit
. Gillar du någon just nu? - Ja

O m  d i g:
. Hur mycket är klockan just nu? - 19.48
. Namn? - Rebecca
. Vart bor du?- Norrtälje
. Hur många barn vill du ha när du blir stor? - 1 eller 2
. Vill du gifta dig? - Vore kul,men verkar onödigt enligt mig...
. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Skär
. Har du ätit sushi? - ja
. Favoritglass? - Ben&Jerrys
. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 2
. Humör? - trött

F y r a  G r e j o r
. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Haha faktiskt, måste sett ganska mesig ut (x
. Har du en hund? - Nej
. Sover du helst själv eller med någon? - Med någon
. Tror du på spöken? - Vill inte, men ja ibland

S k u l l e  d u  v i l j a:
. Skulle du vilja vara längre? - Nej trivs som de är
. Skulle du vilja kyssas nu ? - Vore inte helt fel
. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Inte full,men några cider skulle faktiskt sitta fel

K a n  d u:
. Kan du röra på öronen? - Nej
. Kan du slicka dig på näsan? - Nej
. Kan du kolla i kors med ögonen? - ja
. Kan dina föräldrar lita på dig? - Till 100%
. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Inte en chans
. Kan du va på en fest utan att dricka? - Jadå de tror jag
. Kan dina vänner lita på dig? - Ja
. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Redan gjort
. Kan du suga? - Will you see? ;) haha
. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Ja


H a r  d u:

. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja
. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja
. Har du syskon? - Ja
. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ja
. Har du varit hög den här månaden? - Nej
. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - har man alldeles för tråkigt om man inte har de?....
. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej
. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Ja
. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej
. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft ? - Vet inte riktigt hur jag ska svara på de :/
. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej
. Har du rökt? - Ja

V e m:
. Vem älskar du? - Mina vänner,Mamma och Victor såklart
. Vem vill du bli full med? - Vänner
. Vem är den bästa artisten/gruppen? - Har ingen favorit
. Vem pratade du senast i telefon med ? - Grynet
. Vem är snällast i världen? - Många men mamma är ju alltid på min sida vilket är en fördel :P
. Vem vill du prata med? - Hmm...överraska mig ;)
. Vem sov du senast med? - Victor
. Vem kramade du senast? - Evelina

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0