Words is easy to say, but it is harder to mean them

Eftersom min röst sakta men säkert börjar ta farväl så får jag snart skriva allt jag ska säga, och hur i h*lvete ska de gå till när händrena knappt är rörliga i denna kyla? De återstår att se hur jag tar mig igenom detta.

Dagens shema har bestått av allt från affrodans,häktiskt klädoombyten,armbåga sig igenom marknaden,åkt karusell. Något som bör nämnas är också att denna onsdag är första gången jag spenderat hela dagen i skolan. Och hur ska jag nu fira detta? Skulle gärna belöna mig med älskling som jag saknar nått så grymt! Det värsta är bara att jag blir tvungen att ersätta han med en kopp varm oboy som kan värma mig istället..Inte allt för lockande


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0