Your the harmony to every song I sing. And I wouldn´t cange a thing.

Har aldrig sätt så många tårsprängda ögon på en och samma dag som jag gjorde igår,men även gråta är skönt ibland.
När hela klassen senare vandrade hem helt slutfärdiga efter denna dag så tog jag mig ner på stan med Evelina för en fika och sedan bar de av hem till henne. Där stoppade jag mina två fingrar i saxen och körde all in...blev inte helt nöjd, men får klaga på att jag fortfarande lär mig.

Om ungefär en timme ska jag spendera fem timmar på jobbet och sen ska resten av kvällen spenderas åt att fira Sofie som hade sin stora dag i måndas! Kan det bli mycket bättre? Tror nog att min dag hade vart helt perfekt om jag hade fått avsluta den berevid Victor....men nä....


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0