Where are you. I need you

Jag kan väl knappast vara den ända som saknar sommaren när när man
inte kan passera ytterdörren utan att blåsa bort...eller?

Andra dagen på salongen avklarad,gick lika bra som igår fast liiiite bättre. På fredag kommer jag vara king på att sopa hår och diska! ;) Yeah!
När jag slutat träffade jag kusinen, va inte igår man träffade henne så det vara en välbehövande pratstund om allt och ingenting. Träffade även Evelina som va så snäll att hålla mig sällskap under lunchen idag.

Nu har jag precis gjort en liten överraskning till min mor,som jag hoppas kommer ge den effekt jag tror. Kommer med information om hur högt hon skrek när hon lytf på täcket! hihihi


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0