Du har allt men ändå ingenting, så vad vill du egentligen göra?


Känns som dagens energi aldrig ska ta slut, jag har så mycket motivation i kroppen idag att allt bara flyer på utan problem. Brukar bara köra en snabbis med skolböckerna, men idag fick dom sig en chock och jag tror faktiskt att dom kände sig lite utnyttjade när jag näst intill våldförde mig på dom....(om man nu får använda de ordet?).
Fast de blir förhoppningsvis något dom måste vänja sig vid, för man kan ju inte bara ge vika när man just håller på att komma in i det...;) he-he!

Insåg nyss att magsäcken inte fått sig mer än en kaffe idag och konstigt nog känner jag inte för att fylla upp den. men lite medkänsla måste man ju ha för andra, så ska försöka se om jag hittar nått lätt att göra eftersom min egen kock fortfarande jobbar.


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0