finns de ett pris för verklig dumhet? då har jag redan vunnit. Men ingen man får mig att vackla,de är historia tid som svunnit

Hade frisörteknik hela fredagen där allas häner försökte sig på att få till en snygg permanent. Måste medge att vi va ganska grymma även om 6timmars premanentrullning inte är de bästa för tålamodet.
Fredagen fortsatte att vara händelserik då jag och Evelina tog oss en sväng till Karin som drog med sog sina fina Norrtäljebrudar på fest i storstan. Blev en riktigt lyckad dag/kväll/natt.

Nu är jag nyduchad efter några timmars arbete och tänkte förska få mina rum att se lite mer hemtrevliga ut.







Hur många partyhattar är de okej att ha tro? Känns nämligen som att
alla olika hattar vill följa med Evelina på fest....denna är dock en av
de bättre fynden tror jag.


Speak out!
Postat av: evelina

hahahaha söt!

2010-09-26 @ 17:30:00
URL: http://evmano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0