I dont care if you give me another story, everyone will remember the past anyway


Mådde riktigt dåligt igår och de höll i sig ända till denna dag, dock har jag hjärnan på skaft och åkte till skolan första lektionen och sen fick jag med mig uppgifterna hem så att jag inte kommer efter. Vet verkligen inte vad som är fel på mig, men nån bakterie är de som är lite småtänd på mig men verkar vilja vara anonym för tillfället. Får väl stå ut ett tag till med han. Men om han blir allt för påträngande så måste jag nog ta och undersöka vad han har ställt till med!

med skakande kropp och bultande huvud ska jag ta och besöka drömmarnas land någon timme tänkte jag....nämligen soffan!


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0