You never thought sombody like her would come in your way.You never thought your lady in chains could walk out on you


Kan inte känna mig mer ensam och värdelös än vad jag gjort idag. De ända sällskap jag haft är en väldigt otrevlig typ som kallas sjukdom, riktigt förjävligt!
På grund av den vidriga typ som besöker alla delar ev min kropp för tillfället så har jag missat den dagen jag gått och väntat på sen i måndas nu. Hur ska jag kunna bli en frisör om jag missar den ända dagen i veckan då jag faktiskt får hålla i saxen? 

Förövrigt skulle jag göra vad som helst för att få vara i Nyköping hos min vän Karro och bara få prata av mig, jag behöver verkligen sällskap innan jag dör.......


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0