fram på dagen fortsätter regnet ösa ner.....morgondagens väder gott folk




Vilket jävla väder dagen har åstakommit idag. Fick springa mellan skolan,tåg och bussar i ett försök att hålla mig hyffsat torr, men regnet ville tydligen snabbt falla till maken så de blev en timmes bussresa där kläderna nästan hann torka innan jag återigen skulle ge mig ut i guds heliga piss.......

Annars då? dagen rullade på som vanligt, var dock inte helt klar i huvet utan längtade mest hem till sängen som har ett varmt mysigt täcke liggandes där och väntar. Något som också saknas idag, eller rättare sagt längtat efter är fredag då jag ska besöka nyköping över helgen och se om Karolina kan visa mig sin nya stad (tror iofs att jag hittar bättre än henne). längtar i alla fall som bara den!


Speak out!
Postat av: karro

SAKNAR DIG SÅ SJUKT KORV ARSLE JÄTTE MYCKET :(:(:(

någon dag ska jag uppfinna en tidsmaskin, som gör att det är fredag snart! och sen att man kan spola förbi veckan occh att det är fredag igen och igen och igen :(

SAAAAAAAAKNAR DIG! ;( ;( ;(

2010-09-13 @ 22:24:00
URL: http://toanother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0