Sept. 19, 2010



Den efterlängtade fredagen var äntligen kommen,och efter 2timmar med tåg och buss så landade jag och min gigantiska väska i Nyköping där Karro i egen hög person väntade.
Jag skulle lätt kunna flytta in i hennes nya lägenhet som är jättefin(Blir nästan lite sugen på att flytta jag också).
Vi gav oss på att laga en ost&skink-paj som enligt Karro inte blev helt lyckad, men då kan jag bara säga att de är den mest lyckade måltid jag åstakommit nånsin!

12.00 på lördagen hade jag och min "sambo" för första gången en dejt med 2 tvättmaskiner. Tror tyvär inte att de skulle funka eftersom min mamma och min dejt har en välldigt nära relation till varandra....
Efter ännu fler nödvändiga sysslor bar de av ut på landet där ett gäng killar va taggade på fest. Så efter en kväll med killarnas krav rullade bussens däck på högvarv i hela 3 timmar innan jag nu är hemma i Norrtälje igen.


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0