take it or leave it, you better belive it

Min statistik är inte en siffra att skryta över och om jag ska va ärlig är jag hur glad som helst över de. Med allt snack om politik som kretsar i detta land just nu hade jag med mina åsikter blivit den mest hatade människan nånsin!

Jag tycker politik är jätteintressant, mest för att jag älskar att diskutera saker och har mycket årikter jag gärna delar med mig. Men hur ska man kunna komma med sina personliga åsikter om sveriges befolkning ser ner på en? Hur kan en jävla färg skapa sån stor uppmärksamhet? Varför bry sig om alla andra när de är vårt land vi ska rösta för? Jag blir f*n sjukt irriterad på folk som dömmer andra utifrån Rött eller Blått. Det finns nämligen inte något man kan göra åt saken eftersom alla röstar på vafan dom vill.
Att jag personligen är glad över att moderaterna kommer bestämma i yttligare 4år till har ingen nånting att säga till om. Det är inte de att jag tycker sossarna är dåliga, för om man kunde göra en gott&blandat av lite från varje parti så skulle de vara de bästa. Det jag menar är att alla har sina bra förslag men även saker man inte gillar, så varför inte bara leva hur de är? Sen att det uppstått andra problem med riksdagen och allt dedär är jag inte insatt i,så den valblanketten är blank för min del....


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0