I know you want me, you know I want you

Hade en dej....SKOJA! jag lovade att sluta missbruka de ordet,och man ska hålla de man lovar har jag lärt mig.

Att måndagar kommer förbli dagen då alla ser ut att behöva gå i pension inom en snar framtid är de ingen tvekan om. Som tur är så har jag en klass där tröttheten bara visas på utsidan, så denna dag har flytit på som alla andra.
Norrtälje fick även besök av Karin som fick till några fina våffelkakor(pannkakor av våffelsmet), även Evelina hjälpe till på den fronten så alla vet, skulle kunna bli lite jobbigt för mig om hon inte nämndes i detta inlägg så.....




(bilder snodda från evelina)

lite eftersläntade bilder från helgen






passade på att sitta i en såndär tvättkorg som alla andra brukar sitta i ;)



Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0