Frågor & Svar

Kajabajsa: varför är du så snygg?
Svar: Bra fråga faktiskt,haha. nej men jag vet faktiskt inte riktigt vad man svarar på de mer än ett tack kanske?

Great: Hur många tår har du?:)
Svar: 10st

Anonym: Tycker du att du är cool? vem ser du upp till?
Svar: Cool är väl de sista jag är,ärligt talat så är jag ganska töntig enligt mig!
De är många jag ser upp till av olika anledningar, men min mamma är någon som jag såklart ser upp till eftersom hon är just min mamma. Skulle inte kunnat önskat mig nån annan mamma än henne helt enkelt.

Anonym: Vem är din bästa vän om du bara fick välja en?
Svar: Vill egentligen inte svara på de eftersom jag inte har en bästa vän. Men isf måste jag säga Ida.

Anonym: Vad vill du jobba med när du blir stor? :)
Svar: Nånting inom skönhet tror jag, men vill helst hålla på med lite olika saker som t.ex frisör,make-up och naglar, de vore kul.

Anonym: Hur vill du att ditt liv ska se ut när du blir äldre och vilka männsikor är viktigast att finnas kvar?:)
Svar: Jag orkar faktiskt inte tänka på min framtid utan jag tar den mer som de kommer, man blir lätt besviken om man föreställt sig nått som inte inträffar har jag insett.
Min familj är otroligt viktig och sen kan jag inte tänka mig ett liv utan mina bästa vänner(ni vet vilka ni är).

Chanell: Hur kommer de sig att du valde att gå frisör på gynasiet? Har de alltid varit ett självklart val? kram!
Svar: Först ville jag gå Hotel&Restaurang men jag tyckte att frisör var ett bättre val för mig,då jag får både prata med människor och skapa saker, vilket jag älskar! Och jag kan inte vara annat än nöjd med mitt val.

Anonym: Är du oskuld?
Svar: Nej

Ett stort fan: Först och främst vill jag bara säga att jag ÄLSKAR din blog! och nu till min fråga: Var får du allt ifrån? jag menar, du har ju en sån humor i varje inlägg!!
Svar: Hahaha va bra att min blogg är SÅÅ bra;) Jag har ett gäng med riktigt roliga kompisar som ställer ganska höga krav på min humor, så jag får sitta ett bra tag innan jag kommer på nått "roligt". haha hoppas de va okej svar.

Sandra: Kikar in...Ska du göra något kul idag?:)
Svar: Nu är dock dagen slut, men jag gjorde inget speciellt. Satt på pelikan och pluggade,spenderade pengar på onödiga saker och firat min bor som fyllde år idag :)






Speak out!
Postat av: ida

älskar dig.

2010-09-30 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0