Hate the part when youre gone and I still here


Efter en lång men alltid lika rolig dag i skolan träffade jag Mickis och Marre nere på stan. Blev lite shopping och lite prat, efter de blev de en middag med morfar och annelie på besök. morfar hade med sig en pressent till mig, och nu börjar jag faktiskt undra om de verkligen är september eller om de är maj och dags för min födelsedag snart?!?!? Tycker nämligen att presenter rullat in lite för ofta på sista tiden och jag vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna dom. Men ska inte klaga på givmilda människor.

Imorn kommer en saknad person hem, men synd nog åker han dit där den andra saknade personen är. Känns jobbigt att båda 2 är så långt ifrån när jag vill ha dom båda2 här och NU!


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0