verkligheten är inte långt bort från fantasin


Då va de måndag igen och skolanklockan ringde vid 6 imorse. Var inte direkt någon rolig upplevelse att stiga upp när de ligger en varm underbar kille under täcket som man mer än gärna skulle vilja krypa ner hos igen. Men i ett försök att trottsa tiden så blev jag klar snabbare än nånsin och kunde få några extraminuter med han. Guld!

Veckans shema ser ganska fullt ut känns de som.

Måndag: Skola, skriva klart lite grejer tills imorn.
Tisadag: Redovisning i skolan(får hoppas jag hinner), träffa karin förhoppningsvis.
Onsdag: Sovmorgon, måste ner på stan efter skolan, plugga
Torsdag: Lite sådär smått hemligt än så länge, men ska iaf inte tillbringa dagen i skolan, pelikan med brudar.
Fredag: Åka till Nyköping och äntligen få se min vänns nya hem och kanske lite festligheter
Lördag: Förmodligen fler festligheter och ännu en natt i Nyköping
Söndag: Buss hem och sen soooooova! (lär behövas efter en helg i staden som vet hur man festar).

Ojdå, nu har jag totalt glömt bort att denhär datorn va till för läxor och inte veckoplaneringar....Är nog dags att sätta igång med de snart.


Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0