det gick inte att spara bilder så tyvär blir det inga

Var ett tag sen jag skrev här nu. Men jag har haft bättre saker för mig helt enkelt. Har invigt vätö för året med ett litet gäng, det blev kubbspel, musik, bad, dans, sång, alkohol, och en massa andra saker som hör till en sommarfest!
Idag har jag och Evelina jobbat stenhårt på brännan hela dagen, vi tog även en svänf ner till stranden där det va proppat med folk till våran stora förvåning. Vi sprang omkring i vattnet och njöt av varje sekund denna sommardag hade att bjuda på. Det blir toppen!
Om en timme anländer Karin från storstan och vi ska ha pyjamasparty kvällen till ära, kan nog bli ganska mysigt!

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0