Living in my one world

Riktigt trött när jag anlände till jobbet 07.00 imorse, men med det trevliga sällskapet jag hade gick det fort över till enorm energi och ett underbart humör. Fick massa saker gjorda på jobbet. Storstäding, upplåckning av varor, ljuv sång, sexig dans, och självklart kafferaster med yatzyspel. När energin ändå är på topp så bagav jag mig direkt till gymmet, så 650kalorier fattigare och en massa mag,rump,arm och benmuskler rikare sitter jag nu ganska utmattad i soffan med ett avsnitt The Hills på tv. Livet är på topp helt enkelt!

Speak out!
Postat av: Ditt största fan

Hej!!

Först och främst vill jag bara säga att jag ÄLSKAR din blogg! Att du är sjukt snygg är även ett stort plus!

Sen skulle jag vilja fråga om du inte kunde visa lite bilder från din roliga helg? Det skulle verkligen vara jättekul att se :)



Kram!!!

2011-04-05 @ 19:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0