och så va jag tillbaka...för idag åtminstone

jag saknar mitt blonda hår... :(
Idag va jag iväg till skolan för att lämna lite saker eftersom jag nu bestämt mig för att inte återvända dit. Mer om det någon annan gång kanske.
Efter det så provjobbade jag uppe på sportcentrum vilket gick bra måste jag säga, verkar vara ett kul gäng detdär! Hoppas bara dom är lika nöjda med mig som jag är med dom. När fötterna började värka bar jag mig av till psykologen för en timmes prat. När jag skulle gå in där gjorde jag en mycket fascinerande upptäckt. Det va SJUKT MYCKET fimpar utanför. Har det nånting med deprimerande människor att göra eller?....känns ju lite komiskt ändå att den stora högen av giftpinnar ligger just där.
jaja nu ska jag inte tråka ut er.

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0