Time of my life

här är jag ju nåååågot snygg, right? Men kolla här...------
HAR NI NÅSIN SETT NÅGON FULARE ELLER? fattar inte att jag lägger upp denna bild, men vad gör det om 50 år liksom? Njut så länge det varar
Långhelg som börjar med att vi imorgon ska ösa gärnet ute på havet. Vi ska på kryssning och jag taggar galet med att packa! Packar även för att spendera resten av helgen i Nyköping, grymt eller vad? Känner på mig att denna helg kommer blir någon av dom bättre jag haft i mitt liv. Saknas bara en sak...haha nej det gör det inte! Jag har underbara vänner and I will have the time of my life!

Speak out!
Postat av: evvveeeeeee

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA.

åh vad jag gillar dig nu!

2011-06-02 @ 11:57:14
URL: http://evelinamarianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0