Destination: Gullmarsplan

Har vart på besök hos lilla psykologen nu på morgonkvisten, fick fram ovanligt mycket ord denna gång måste jag erkänna. skönt!
Om någon timme ska jag röra mig in till huvudstaden för att möta upp Ronjja, ska bli otroligt kul att träffa henne eftersom det var ett j*vla bra tag sedan. Tror hon skulle ta med mig på nått bra fik och så får vi se vad som händer därefter.
Jag hat dock ett liten problem,jag ska åka till gullmarsplan och är inte så van att åka till andra ställen än typ T-centralen, så nu får vi se vad som händer och vart jag hamnar... Men Ronjja skulle rädda mig om jag hamnade i Tumba eller något llikande. Tack gode dug för det!
En bild från 8an tror jag? kanske inte den bästa, men jag har fel dator
och därför inga bilder :)

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0