Det finns saker som gör än lycklig även när man är som olyckligast

(Bildskiten funkar inte så tyvär blir det inga bilder)
Bloggen har jag lagt lite åt sidan nu när livet inte känns så bra, det är ju inte så roligt att sprida sorg till dom som faktiskt tycker livet flyter på.
Dock får man väl se det ljusa i allt och då måste jag ändå säga att nu när singellivet kommit till mig så lever jag det fullt ut. Fest dom senaste 3veckorna i rad, plus massa andra trevliga äventyr. Tummen upp för det (y)
Jag har införskaffat mig min efterlängtade Iphone4 också,Glad jag är. Och sen har jag gjort av med massa andra pengar på sånt jag älskar, KLÄDER! Även en fin popcornmaskin fick Evelina av mig i födelsedagspresent. Finns nog inget bättre än att skämma bort sina vänner med fina presenter? Det tycker inte jag i alla fall!
Mitt upp i all shopping och fest har jag faktiskt hunnit jobba lite också, och nu kom ju lönen så då blir det ännu mer kläder att fylla garderoben med! underbart!

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0