Jag vill vakna upp ur denna hemska mardröm

Från att haft ett stort leende på läpparna förändrades allt på en ynka sekund, helt plötsligt var ögonen fylda med tårar. Detta var mer än ett dygn sedan och mina ögon har inte vart torra längre än en minut, högst!
Jag förstår inte vad jag gör för fel, varför mitt lliv aldrig kan få vara bra. När nånting är bra så går nått annat åt helvete, det är inte rätvist.
Mitt vanliga liv känns ganska långt borta just nu. Så fort jag öppnar munnen kommer tårarna fram, så med denna tygnd på axlarna kan jag inte äns ta mig iväg till jobbet där jag egentligen älskar att vara.
Orden ekar i huvudet på mig "Det blir bäst såhär".
Nej det blir inte det, jag lovar att allt bara blir värre. Mycket värre!
resten av tankarna behåller jag för mig själv

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0