everything is getting better and better

Dagen började med en sväng till tandläkaren där jag alltid blir lika glad av att vara nu för tiden. Efter det har jag farit fram och tillbaka på stan för att införskaffa lite nödvändigheter. Har även spenderat några timmar på jobbet där jag alltid spenderar mina lediga dagar. Tänk vilket underbart jobb man har när man är där alla sina lediga dagar nästan. Underbart!
Efter att Evellina slutat skolan gjorde vi sällskap på stan där vi letade present till vår älskade vänn Karin som fyllt 18. Tror vi hittade den perfekta presenten faktiskt, utan tvekan! Tog en liten fika i solen där vi fastnade i några timmar med massa snack om allt och ingenting.
Och nu då? Ska städa lite i mina rum där det ser ut som katastof och efter det förbreda mig för sägen eftersom jag ska upp 6 imrogon för en dag på jobbet. Lääängtar!

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0