I wont cry, I'm telling you that I wont cry and even if I do it's not because of you

Var länge sen jag hade såhär ont i hjärtat, har legat vaken näst intill hela natten med gråten i halsen.
Jag förstår verkligen inte hur det kan vara så svårt att gå vidare, att man inte bara kan glömma bort allt som vart och leva i nuet.
Dom flesta tror nog att jag gått vidare utifrån hur jag beter mig och sådär, men grejen är den att jag är bara en bra skådespelare. Jag har kunnat låtsats som att livet leker och att jag mår jättebra medan jag egentligen inombords gråter. Jag har nämligen alltid haft svårt för att skiljas från människor, på grund av att jag är livrädd att aldrig få tillbaka dom. När jag var liten och mamma lämnade min pappa så hoppades jag innerst inne på att han skulle komma tillbaka, men det gjorde han inte. Och att mista någon man älskar och veta att den personen kanske aldrig mer kommer tillbaka är en obeskrivlig smärta i kroppen. Det är därför som jag genom hela mitt liv alltid tagit jätteilla vid mig när jag tex bråkat med folk. För jag är verkligen rädd att dom aldrig mer kommer komma tillbaka.
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna såhär starkt för någon. Att man känner så starkt att man skulle kunna döda för den personen. Jag var villig att offra allt för hans skull men inget kommer förändra denna situvation. Att känna sig så hjälplös är förjävligt, att man inte kan göra nåting för att förändra det som skett liksom.
Jag trodde hela tiden att det skulle vara jag och han och att vi skulle hålla ihop mycket längre än vad vi gjorde. Det var faktiskt en av anledningarna till att jag hoppade av skolan, jag trodde att vi skulle få mer tid tillsammans och att jag skulle kunna förbättra något i föhållandet. Nu fanns det andra anledningar också till att jag hoppade av men jag trodde att jag skulle kunna få mer tid med den jag älskade, vilket jag inte fick. Det blev tyvärr mindre tid när jag väl började jobba.
Så nu återstår det bara att vänta på dagen då allt kommer förändras och då jag kommerfå leva lyckligt igen.

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0