110520

Har hänt en hel del under dagarna jag inte uppdaterat. Har till exempelt fyllt år (inte 17 då utan "snart 18" heter det), födelsadagen firades med tårta som mina fina jobb-tjejer hade fixat, sen firade jag tillsammans med Karin som fyllt 18. Det blev hejdundrans partaj med massa dans,sång och mycket nytt trevlligt folk. kunde inte bli en bättre födelsedag helt enkelt.
Dagen efter var det bara att gå upp vid 08.00 för att bege sig på hemligt äventyr genom sverige. Eller till Kålmorden. Jobb-tjejerna hade nämligen åter igen bestämt sig för att överraska mig, och nu var det ingen tårta utan en heldag på Kålomoden där vi sprang runt som små barn och kollade på djur,åkte karruseller och hade det allmänt bra.
Min kommentar när jag fått tagit av mig ögonbindeln utananför var bara: "Hur hamnade vi här?". Haha blev så otroligt chockad. Dagen fortsatte med middag som dom fixat hemma hos Sofia. Belv även musik,"jag har aldrig",cocosbollskrig/tävlig,och en massa underbara vänner med glatt humör. Tack igen tjejer!
Jag skulle lägga in bilderna från kolmården osv men hittar inte sladden, och eftersom alla vissa tjatar på min uppdatering så får bilderna komma i efterhand.

Speak out!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0